gökkuşağı için doğuverdim.

Ayın 13ündeydi doğum günüm, ve o güne dair hiçbirşey yazmadım. çünkü hiçbirşey düşünmedim. kutlamadım. kutliycaktım ailemle fakat son anda herkesin bir işi çıktı ve iptal oldu. umursayamadım bile. umursamadım, geçti. üstüne bi de kardeşim kolunu kırdı o gece. ne gün ama. . .

Doğumgünümden 4 gün sonra, sırf “rainbow cake” yapmayı denemek istemem hatrına bir doğum günü tertipledik. Doğum günümü hatılayıp da kutlayanlara can-ı gönülden teşekkür ediyorum ve de hakikaten heğsi beni ayrı ayrı çok mutlu etti bzılarında gözlerim bile doldu. Ama kutlamadıysnız da inanın ki pek önemseyip ütünde durmuyorum. o kutlanmadığoı zaman krşz yaratan darılan trp atıp lafını ediceklerden değilim.

Ve yine bu yazıyı yazış amacım doğum günüm değil, doğumgünüm vesilesiyle hayatımın en lezzetli ve en eğlenceli keklerinden birisinin tarifini paylaşmak. Mümkün olabilicek en sempatik bulaşığı görmüş olmak ise cabası :haha: umarım dener ve seversiniz . . . Afiyet olsun şimdiden  . . .

bu arada 20-30 dakika demişim ama bnm keklerim tam 7 dakikada piştiler, istemeden çok ince iki kek yapmışım am afena olmadı esasında, aksi takdirde ço büyük hantal bi pasta olucaktı. . .

Sanırım üstüne tıklarsanız büyüyecektir tarif de diğer fotoğraflar da. böylece o rengarenk bulaşığı görebilirsiniz : )

p.s.:  bu arada fikir orjinal değildir, 2 sene önce bu sitede görmüş ve dibim düşmüştü http://www.omnomicon.com/rainbowcake . o zaman çok orjinal sandığım bu fikir aslında pek çok farklı şekilde uygulanan da birşeymiş, haberiniz olsun.

One thought on “gökkuşağı için doğuverdim.

  1. Doğum günleri önemlidir. Seninki de öyle. Herkesin doğum günü de birilerince kutlanmalıdır. Bazen geç bile olsa.. Bu yüzden, doğum günün kutlu olsun. Varlığın, yaptığın kekten daha değerlidir. (:

    Bu arada aromaların üzerinde 500gr un’a 2 damla mı ne diyordu. Ne bi tüp’ü?
    Bi de bunun içinde çilek, vişne falan gibi bir şeyler olsa.. Ehiy..

Leave a Reply

